fredag 21. desember 2018

Trivelig adventsgjest

Siden jeg 'produserer' alle valpene jeg skal ha selv, er det lenge siden jeg har fått en leveringsklar valp i hus. Det var spennende å skulle få lille Krutt i pensjon en måned før jul. Jeg hentet han i slutten av november, han hylte i et kvarter og så var han ferdig med det og sov resten av veien.
Krutt fant seg raskt til rette, sikkert mye på grunn av selskapsdamen Mercy. Og hun gjorde som hunder skal; fortalte den lille valpen at han sletts ikke er søt, og at han får tilpasse seg grensene hennes.

Her prøver han å gjemme den først go'biten han fikk.
Det ble selvsagt litt kontakt-, sitt, og innkallingstrening
En tøff liten gutt: 
På besøk i hundepensjonatet gikk han rett inn i buret til sine likesinnede
Glad i å bære på ting, og mye spennende å oppleve og utforske. 
Sosialisering kan gjøres ute og inne.
 Og det er fint å utforske nye spennende ting (for eksempel stor papirsekk)
i trygge omgivelser





Selvsagt en liten ramp,
som også la seg rolig ved mine føtter når jeg satte meg til arbeidsbordet




Mye uteliv; og det har vært allslags vær

Og mye kos

Avslutter med markkur og kloklipp; i dag skal han hjem og bli bedre kjent med sin egentlige familie. 
Fint å se at begge testiklene nå er kommet på plass; kanskje han en dag kan vurderes for avl her.
Tusen takk for besøket, og masse lykke til videre









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar