torsdag 8. mai 2014

Klar til fødsel

Tia gjør seg klar til fødsel. Hun graver litt i valpekassa og i hundesofaen. Når vi er ute, ser hun etter passende "huler" som egner seg til fødsel. Det er viktig å passe på tispene i denne fasen, så de ikke stikker seg bort. Men nå vil Tia helst være inne og er snar til å stille seg foran døra når hun har gjort fra seg. Hun ligger for det meste og slapper av, men vil veldig gjerne at jeg skal være der sammen med henne. Og det er jeg. Jeg pusler med småting på kontoret samtidig som jeg passer på at Tia har det bra. Jeg kjenner ammetåken siger inn over oss begge to...
Matlysten forsvant i går kveld, så nå blir det servering på senga. Det trengs energi for å komme gjennom de neste timene. Jeg har tanket opp med Pepsi Max og sjokolade.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar