søndag 26. mai 2013

For en dag!

Var tidlig ute i dag og gjorde sykkel- og gå-turene. Solen varmet allerede fra tidlig morgen og jeg bestemte meg for en aktivitetsfri søndag. I motsetning til på regnværsdagen, var det ingen protester. Det har vært helt stille i hundepensjonatet i hele dag. Alle har ligget rett ut i sola.
Det har jeg også gjort, så lenge jeg har tålt, og litt til. Bortsett fra en tur til Savalen med ungene for å bade. Djerv fikk være med. Vi var enige på valpetreffet i går, om at det er viktig å venne elghundvalpen til vann slik at en liten elv ikke ødelegger losen. Og dette er en fin dag for tilvenning til vann. Djerv vasset ut i Savalen av seg selv. Etterpå hadde vi flere krysninger av bekken ved utløpet. Til slutt utforsket han røret der vannet kom strømmende ut. Jeg liker hans måte å tilnærme seg nye ting på.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar