søndag 20. oktober 2013

Stian pluss Panto = suksess

I kveld hentet Stian valpen sin, og han valgte den største og førstefødte. En veldig trivelig, rolig og trygg gutt som jeg er sikker på at vil gi sin nye eier mye glede. Og jeg er sikker på at han vil få sjansen til å utvikle sine evner hos Stian. Lykke til begge to!
Det er alltid spennende når valpekjøperne kommer for å velge valp, å se hva de synes om valpene, hvilken de liker best og hvordan de kommer overens. Noen ganger ser de andre ting enn jeg, eller legger vekt på andre ting enn det jeg hadde trodd. Det er mye som spiller inn når man skal velge valp, men til syvende og sist oppstår det en kontakt mellom valpen og den nye eieren som blir avgjørende.
Nå har jeg to valper igjen fram til neste helg, og vi skal kose oss. Siste hannhund heter Mike etter sin far og er en oppvakt krabat. Velkommen neste helg, Jo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar