lørdag 19. oktober 2013

Førstevalg på valp

Sent i går kveld var Arve med familie her for å hente valpen sin. Her er de klar til avreise med Stitch (navnet er valgt av oppdretter og bør være velkjent for de som har fulgt barne-tv: liten, blå og kjempesterk, og en tanke egenrådig, men god på bunnen). Stitch kommer til en særdeles ivrig jegerfamilie og blir ikke ensom. Det står 4 andre elghunder og venter på ham, så det er godt han er vant til mange hunder.
Arve har førstevalg på hannhund og brukte litt tid på å plukke ut hvilken han ville ha. Han opplevde det samme som jeg, nemlig at det er et meget jevnt kull. Og akkurat som meg, måtte han inn og dobbeltsjekke etter at valget var tatt. Jeg har hatt mange kull her nå, og jeg tror det er første gang jeg ikke har kunnet plukke meg ut en spesiell favoritt. Det er hippsomhapp hvilken en tar. La oss håpe det betyr at alle blir like bra, og enda bedre enn sine foreldre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar