tirsdag 3. november 2020

Tanker i skogen

Jeg har det fint med Hallingnattens Amy i skogen i dag. Vi hr hatt noen utfordringer etter to uheldige slipp sent på vinteren, så nå er det godt å bare sitte her og høre på henne.
Tenker på helgen som var, på Gauldalsprøven. Det var så moro å stille med søster Yr, og jeg er så glad for å oppleve det fine samspillet vi har. Yr gir alltid. Da vi ble belønnet med prøvens høyeste en-dags poengsum, sto tårene i øynene på meg.
Helgen var god og lærerik. Jeg fikk gå i kjempefine terreng med veldig gode dommere. Jeg lærte mye som hundefører og dommer av å snakke med dem, og se deres bedømming. For meg gjelder det vel blant annet å jobbe med tålmodigheten nå. 
Lærerikt og hyggelig var det også med to døgn sammen med de andre deltakgerne på Marit Bjørgen sin gamle barneskole. Det var god stemning, og alle hadde erfaringer og opplevelser å dele. Som er fine å ta med seg videre. 
Så hvis du lurer: ta sjansen og meld på en jaktprøve. Jeg garanterer nye opplevelser og my lærdom.
Nå er det gått to timer, jeg sitter på 150m og det er på tide å prøve en innkalling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar